wtorek, 21 sierpnia 2012

Mała zmiana :)

Od dziś zmienia się autor. Będę pisała ja, czyli ta "luba", co ma nosić śniadania do łóżka. Zmiana jest związana chociażby z tym, że śniadań do łóżka nie robię, ale różne inne pyszne rzeczy przyrządzam, więc będę się nimi chwalić. A może nawet mi kiedyś będzie dane zjeść śniadanie podane do łóżka.. Nim na pewno też się pochwalę. :) A poza tym jestem bardziej systematyczne (i dumna z moich dań), więc wpisy będą pojawiać się częściej. Od dziś gotuję na pokaz ;)

2 komentarze:

  1. Fajna notka ;) Dziękuję i jestem ciekawa kuskusu na słodko? ;)Dodaje do obserwowanych za ciekawe przepisy i ich opisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A kuskus na słodko myślę, że niedługo się tu pojawi, bo po Twoim wpisie nabrałam na niego ochoty ;)

      Usuń